Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy, działający pod głównym adresem www.sklep.sedan.com.pl prowadzony jest przez SEDAN Mariusz Rogalski, ul. Leśna 5A, 87-605 Tłuchowo, NIP 893-100-03-77.
2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
3. Oferta prezentowana pod adresem www.sklep.sedan.com.pl nie jest stanem magazynowym firmy.
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Składanie zamówienia
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Dostarczanie towarów do klienta realizowane jest tylko i wyłącznie wysyłkowo.
2. Zamówienia są przyjmowane na stronie www.sklep.sedan.com.pl w wyjątkowych przypadkach telefonicznie pod nr tel. 54 287 62 36 lub 54 234 31 12
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem lub przez system transakcyjny płatności.pl – po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty.
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – do 48 godzin od chwili zamówienia (za wyjątkiem sobót i niedziel).
3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.
4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
5. Zamówienia można składać przez całą dobę.
6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub jeżeli podali państwo NIP i dane firmy faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
7.Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie tel. 54 287 62 36; 54 234 31 12 lub mailem sklep@sedan.com.pl dopóki nie zostało wysłane (o czym Klient informowany będzie mailowo lub telefonicznie).
8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie.
9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
10. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
11. Minimalna kwota zamówienia przy wyborze płatności za pobraniem wynosi 20zł.
Realizacja zamówienia
1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
2. W 99% przypadków towar wysyłany jest w przeciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia.3. Czas realizacji przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
Przesyłki dostarcza:
Firma kurierska GLS – przesyłka kurierska, czas dostawy do 2 dni roboczych.
Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, czas dostawy ok 3-5 dni roboczych.
4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– płatność przy odbiorze (za pobraniem),
– płatność z góry za pomocą systemu transakcyjnego płatności.pl,
– przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia.
5. Na płatności za zamówione towary dokonywane przelewem sklep oczekuje przez 14 dni. Po tym terminie, jeżeli nie zostanie odnotowana wpłata zamówienie zostaje anulowane.
Reklamacje i zwroty
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją firmy SEDAN.
Reklamacje
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sklepu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Ważne!
a) Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
b) Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon zakupu.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
a) Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 14 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta.
b) Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów użycia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie.
c) Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek
d) Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwrotowi nie podlegają wyroby, przy których zaznaczone jest, że są sprowadzone lub wykonywane na zamówienie indywidualne.
Prawo do odstąpienia od umowy
1. Konsumentowi oraz Klientowi na prawach konsumenta, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Postanowienia ust. 2-13 poniżej dotyczące Konsumenta stosuje się wprost do Klienta na prawach konsumenta.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, rozpoczyna się dla:
-
- Umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik
- Umowy, która obejmuje wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części;
- Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
– dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym tutaj lub w innej formie wyrażającej jednoznacznie wolę odstąpienia od umowy
4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu Umowy sprzedaży lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produktu Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
7. Konsument odsyła Produkty będące przedmiotem Umowy sprzedaży, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącej przedmiotem Umowy sprzedaży będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów
10. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
-
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Ochrona danych osobowych Klientów
W pliku PDF do pobrania (90 KB)
Formularz odstąpienia od umowy
W pliku PDF do pobrania (90 KB)